13 marca 2012

DVF 4 GAPKids

Diane von Furstenberg, a tak naprawdę Diane Simone Michelle Halfin  - czarująca sześćdziesięcio-sześcio latka, o niezwykłej urodzie (nic dziwnego skoro jej ojciec ma rumuńskie korzenie, a matka pochodzi z Grecji). Urodziła się w Brukseli, studia ukończyła na kierunku ekonomii na Uniwersytecie w Genewie. 

Dziś, jedna z najlepiej rozpoznawalnych amerykańskich projektantek (tak, amerykańskich... Amerykanie czasem lubią sobie "przysposobić" ludzi sukcesu - patrz Ralph Lauren, gwiazda amerykańskiej mody z pochodzenia jest Francuzem!). DVF słynie w szczególności z kopertowych wzorzystych sukienek. Projektuje dla kobiet.

Jednak, ostatnio uczyniła wyjątek i nawiązała współpracę z amerykańskim GAP. Wszyscy spodziewali się kolejnej kolaboracji kreatora z sieciówką w dziale damskim, ale Diane zaskoczyła i zaprojektowała rzeczy dla... dzieci (od 0 do 14 lat). 








Oglądając lookbook DVF for GAPKids na chwilę zatęskniłam za swoim dzieciństwem - mimo że wtedy nie miałam pojęcia, kto to Diane von Furstenberg, z chęcią wystroiłabym się w te kolorowe sukieneczki. A niech to, że nie mam też dzieci - te ubranka są bajeczne! 

Chociaż mam nadzieję, że mamy zachowają złoty środek i nie zamienią swoich brzdąców w przerysowaną córkę słynnej hollywoodzkiej pary (domyślacie się jakiej, prawda?). Swoją drogą Hollywood lubi już DVF for GAPKids...






Co więcej, dopadły mnie iście branżowe przemyślenia. Czy kolekcja spodoba się odbiorcom? Czy się sprzeda? Z doświadczenia wiemy, że wielkie marki w popularnych sklepach "rozchodzą się" w zaskakującym tempie (kolekcja Marni dla H&M w Nowym Jorku została wykupiona w przeciągu kilku godzin). Czy tak samo będzie, gdy mamy będą ubierały swoje dzieci? Czy będą pożądać metki projektanta na rzeczach swojego potomstwa, które i tak wkrótce z nich wyrośnie? 

Odpowiedzi na te pytania uzyskam już wkrótce - w USA DVF for GAPKida pojawi się w sklepach w najbliższy czwartek - 15 marca, nieco później w Polsce - 22 marca. Jeszcze tylko wspomnę, że ceny będą wahać się od 63 do 380 złotych.


Przewidujecie sukces?



Zdjęcia pochodzą z:
http://www.wwd.com/eye/parties/diane-von-furstenberg-launches-gap-childrens-line-5773512/slideshow#/slideshow/article/5773512/5774180
http://www.refinery29.com/surface-to-air-spring-2012-lookbook-1


6 komentarzy:

  1. Oo, zdecydowanie, będzie sukces. Kolekcja dla dzieci, ale to rodzice dzięki niej zaspokoją swoją potrzebę posiadania ;) A ubranka same w sobie są bardzo udane. Pomyślałam o jeszcze jednej kwestii- budowania przywiązania do marki, już od najmłodszych lat. O ile dzieci w wieku do 10 czerpią przyjemność i skupiają się na rozmowach z wyimaginowanym przyjacielem, o tyle już 14latka dostając coś wyjątkowego zapała do tego sympatią, czytaj uda się pozyskać kolejnego potencjalnego klienta posiadającego pozytywny obraz marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejuu jak te dzieci mają teraz fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała z przedostatniego zdjęcia jest niesamowita:) I te ubranka - piękne, kolorowe. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za modą dziecięca, ale ta kolekcja - sama słodycz. Te ubrania są po prostu ładne, nieważne, kto za nimi stoi. Myślę, że sukces murowany, bo tak jak wspomniano - rodzice nie dość, że kupią coś dla swojej pociechy, to jeszcze będzie to coś "designerskiego". A jeśli chodzi o Marni - w Poznaniu po 2 dniach wieszaki nadal pełne! Sama przeglądałam, ale ceny w połączeniu z jakością mnie odstraszyły. A szkoda, bo pewna zwiewna maxi (niby 100% jedwab, ale w dotyku była bardzo przeciętna) wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolekcja ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...