27 lutego 2013

O tym co łączy NET-A-PORTER z Harper's Bazaar.

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek co wspólnego ma jeden z najlepszych internetowych butików z modą z górnej półki, założony w 2000 r. przez Amerykankę Natalie Massenet z najstarszym (bo wydawanym od 1867 roku w USA) magazynem podejmującym tematykę mody - Harper's Bazaar? Te nazwy kojarzy każdy pasjonat mody, a ostatnio głośno u nas szczególnie o HB, bo 14 lutego 2013 r. miała miejsce jego polska premiera. 

Otóż, i jedna, i druga firma chce rozszerzać swoją działaność. NET-A-PORTER planuje zawojować media, mimo tych kryzysowych dla prasy czasów i założyć własny (drukowany, bo jego wersja online już istnieje) magazyn na początku 2014 roku. Planują być konkurencją dla Vogue, Elle czy właśnie wyżej wspomnianego Harper's Bazaar. 

Natomiast HB w październiku 2012 roku otworzył własny butik internetowy pod patronatem prestiżowego domu towarowego Saks Fifth Avenue. Można w nim kupować ubrania promowane na łamach miesięcznika. Niestety wysyłka dostępna jest tylko na terenie Stanów Zjednoczonych.

Ciekawe czykiedyś na przykład takie polskie Mostrami zaskoczy nas własnym pismem, a Harper's Bazaar Polska postanowi wkroczyć na rynek sprzedaży internetowej? Co myślicie?




The Edit, NET-A-PORTER





ShopBAZAAR


2 komentarze:

  1. Kto wie, kto wie... na razie chyba jeszcze jest na to wszystko za wcześnie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w Polsce się szybko rozwija:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...