10 października 2012

Reaktywacja.

Wracam. Bo lubię pisać, bo mi tego brakowało i mam nową wizję tego bloga.

Czasem nie podobało mi się życie blogera, bo niezależnie od tego czy pisze na pełen etat czy zajmuje się blogiem po godzinach, zanim powstanie nowy wpis, zbiera doświadczenia dnia codziennego i poznaje mniej czy bardziej naukowe wywody, które kształtują jego światopogląd. Chyba ciężko mi było te informacje solidnie przesiać i zaprezentować to, co najbardziej godne uwagi.

Jednak moda już od dwóch lat odgrywa całkiem sporą rolę w moim życiu. Chociaż jeszcze nie wiem czy stała się sposobem na życie. W końcu to nie dziedzina pierwszorzędna, a intrygujące zjawisko, które przeżywa swój renesans w XXI wieku.

Będę starać się dodawać posty z większą częstotliwością, skupiając się na konkretnych kategoriach: Streetstyle, Trendy, Made in Poland, Fashion Business, Fashion Law, Fashion Alphabet, Fashion Week, Fashion and Art oraz Fashion and Writing. Gdzieniegdzie mogą pojawić się wpisy, którym nie będzie można przypisać etykiety.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się podróż, którą właśnie wspólnie rozpoczynamy.

Do napisania!

"Converse Extra Special Value" Andy Warhol 1985/86, Pinakothek der Moderne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...