15 maja 2011

Moda vs. Biznes

Całkiem niedawno dołączyłam na facebook'u do grupy portalu internetowego lamode.info. Dzięki temu przeglądając codzienne aktualności, widzę najciekawsze artykuły publikowane między innymi przez ten serwis.

Wczoraj zaintrygowała mnie publikacja o butach robionych na zamówienie. Pomysł mi się strasznie spodobał. Sami możecie zbadać go na: http://www.loft37.pl/.

Nie wiem czy mogę już krytykować, bo jestem młodziutką studentką, ale... uważam, że strona internetowa jest niedopracowana. Przede wszystkim brakuje sklepu online i opisu personalizacji obuwia. Design tych butów to indywidualna kwestia gustu. Do mnie ta estetyka nie przemawia. Jednak założycielkom życzę wszelkich sukcesów i głowy pełnej wyobraźni. Samą ideę oceniam przynajmniej na 5+.

A co Wy o tym myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...